Sista inlägget

   

Jag bifogar några söta animeringar på Edward och Bella <3

Detta blir sista inlägget innan jag åker iväg till fjällen :) Idag har jag packat, packat och packat :< Jag ska ta med alla tre Twilight böcker :D Hoho, det kommer bli tungt att bära. Jag har inte rikigt packat klart, måste nog göra det innan middagen och melodifestivalen. Sen måste jag hinna läsa lite också. Ska precis börja läsa om baseball matchen <3 Vad mer kan jag skriva? Ses sen när jag kommer hem, den första mars. Fast jag kommer nog inte orka logga in och skriva när jag kommer hem så jag skriver nog på måndagen. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi ja :] tack! <3

2009-02-21 @ 20:00:10
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Flizzzan

Asså gud vilken lycked blogg! Ni har ju fått besökare från massa andra Twilight bloggar! GRATTIS! <333

2009-02-27 @ 16:41:55
URL: http://flizzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback